03 noiembrie 2016

Antichrist

De cinci zile nu mai suport să citesc postările de pe facebook.

Ştiam că vine ziua asta, o aşteptam chiar. Mereu mi-a plăcut să combat în campaniile politice şi mă pricep al dracu de bine să combat în campaniile politice.
Dar nu am putut să-mi imaginez că o să fie atât de rău.

Toate postările sunt pline de ură, de înjurături şi ameninţări.
Oameni serioşi şi sensibili au lăsat pozele cu apusuri şi poeziile şi au început să facă politică în cel mai abject mod.
Prin impunere.

Nu le poţi răspunde, se strâng imediat în haită şi atacă fără să mai citească argumentele celorlalţi.

Care ceilalţi?
Cete de zombie umblă pe facebook şi caută să îţi trântească un #spersăcrăpi, să-ţi dea un report, să-ţi toarne zoaie în cap.
De ce?

Cioloş.

Cioloş a apărut de nicăieri, şi un an de zile a fost inofensiv de bun.
Om blând, harnic, educat şi discret, un an de zile şi-a construit o imagine de om naiv şi dedicat ţării.

Mereu m-a minunat asta şi am zis că e prea bun ca să fie adevărat. 

Şi atunci a fost şi mai bun, şi mai blând, şi mai plăcut, şi mai luminos, ca un anticrist care cu asta îţi ia minţile.

Minţile au fost luate.

Românii NU au devenit buni şi prietenoşi ca Cioloş, au devenit haite de câini care te sfaşie dacă îl negi pe Cioloş.

Contracandidat nu există, partidele nu mai contează. Campania electorală nu mai contează pentru că e deja stabilit câştigătorul. Şi acela nu e un partid. E doar acest supraom.

Mi-e silă să mai deschid facebook.
Nu mai suport să-mi văd prietenii transformaţi în animale de pradă, în călăi fără minte.

Aşa că ma întorc să scriu frumos în blog.

2 comentarii: