19 noiembrie 2016

Trebuie să am tabieturi

Aseară instalam un windows 10, ascultam ceva fin de pian, am deschis un vin, frumoasă atmosferă.

Frumoasă zici.
Grasule, noi trebuie să avem o discuție, mi-am zis.

Am înlemnit. Eu ştiu ce înseamnă vorba asta.
Să stau calm, zic.
Am ascultat ce am avut de spus, în mare parte sunt de acord, ok, da mah, dar e vineri seara, să mai aduc vin? Am întrebat prosteşte.
În fine, am răspuns iscusit, m-am arătat cooperant şi am scăpat ieftin şi de data asta.

Problema în discuție a apărut de nicăieri, nici nu mă aşteptam să aud de la mine că am o viață dezordonată. Că nu am tabieturi.

Trebuie să am tabieturi.

Să beau vin în cadă seara, să fumeg bețişoare aromate, să-mi pieptăn barba, să mă dau cu nivea men pe mâini, să fac sport la aparat, să merg la târgu de carte.

Şi trebuie să dau valoare serilor petrecute acasă. Să nu mai adorm pe parchet.
Să nu mai mănânc cartofi prajiți.

Eu sunt un om bun, pot mai mult.

Un comentariu: