18 mai 2017

Sunt un bipolar greșit

Azi dădeam asaltul în cea mai glorioasă ceartă din viaţa mea.
Vedeam că nervii inamici mă copleşesc dar eu îmi conduceam foarte calculat nervii către victorie.
Dintrodată, toată lumea a început să râdă.

Imediat am râs şi eu, ca ce chestie să nu râd? Deşi nervii mei încă luptau eroic.

Am continuat să mă cert râzând, tot mai neconvins, vedeam şi eu că nu e în regulă să râzi când ai draci.

Înfrângeri am mai păţit, dar niciodată aşa rapide şi cu arma letală a darul blândeţii.


Aşa că am refăcut mental toţi paşii scandalului ca să văd unde şi cum s-a detonat uşurarea.

Foarte vagă, abia sesizabilă, am găsit-o într-o concluzie oftată de duşman.

Adică fix când fluturam cu un ficus mi-a zis că e posibil să fiu bipolar.

Iar eu am zis că e naiv, fireşte că sunt bipolar.

Noi ne pricepem la bipolari, nu era o insultă. Doar m-a destabilizat 5 secunde cât să mă gândesc ce am făcut aşa bipolar, şi m-am trezit dezarmat.


Şi aşa am înţeles că mă învârt cu uşa turnantă şi ies, când în depresie, când în nervi, exact ca un bipolar împrăştiat.

Pentru că ies total aleatoriu şi imprudent.

Acu, concluzie.

De asta e bine să ai blog. Că ajungi seara acasă, pui un pahar de vin, te aşezi la scris şi descoperi în tine chestii care îţi scapă dacă nu le vezi legându-se într-o postare.
Chiar dacă îţi iese că eşti bipolar.

8 comentarii:

  1. e pe dracu. daca erai bipolar aveai reactions: super misto si nasol, nu distractiv si interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. de aia am spus ca sunt bipolar imprastiat.

    nu gestionez bine moodurile.

    sar gresit dintr-unu in altul. ca amatorii.

    RăspundețiȘtergere
  3. acu am observat. :))))))

    moriacum.

    RăspundețiȘtergere
  4. Io cred ca esti tripolar...

    RăspundețiȘtergere
  5. Io cred ca esti piticpolar, si n-ai cum sa fii gras, ca se topeste calota polara.

    RăspundețiȘtergere
  6. Depresivii au voie sa comenteze aici sau numai pe fb :D ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi ar placea sa fiu la fel de relaxat si deschis ca tine, cu privire lA problemele mele.
    Sau sa scriu la fel de bine. Si mi ar placea sa citesx postarile tale adunate intr-o carte. Serios.

    RăspundețiȘtergere