First World Problems

Mi s-a stricat fierbătorul de la stiloul IQOS.

Sun la ei și le zic că vreau altul.
- Sigur că da, spuneți-mi codul de pe stilou și vă dau alt cod să luați unu nou de la orice bezinărie OMV.

Nu am stiloul, că e stricat, doooh. Revin când îl am.

Mi s-a stricat fierbătorul de la stiloul IQOS.
- Sigur că da, spuneți-mi codul de pe stilou și vă trimitem altul cu curierul nostru.

Dar eu vreau de la benzinărie...
- Trimitem cu curieru.
Și nu mai stricați toți fierbătorul ăla, că ne-ați înnebunit cu el!
Turtiți ușor 
tutunul cu degetele înainte să-l introduceți în stilou, e greu?
Asta e prima și ultima oară când puteți repara fierbătorul.

Știu, dar sunt curios, apoi îl duc la reparat pe bani la service sau așa?

Nu, cumpărați altul, nu există service.
DAR DACĂ SE STRICĂ ALTCEVA, schimbăm iar gratis.

Acu, părerea mea e că de fapt se strică fierbătorul (lamela aia) la toata lumea, și cam atat.
Altceva nu văd stricabil la IQOS.

Comentarii

Postări populare